Anunţuri şi Evenimente

Cum să colectați și structurați informația referitor la clienții companiei

 

Cum să colectați și structurați informația referitor la clienții companiei

 

Operând cu un client, efectuați mai multe activități: sunete, email-uri, oferte, întâlniri. Iar când clientul potențial devine real, lista de activități crește, fiind completată cu transferuri, proiecte ș. a. m. d.

Colectarea acestei informații într-un document Excel este o soluție, dar soluția dată ia mult timp, efort, resurse. Astăzi pentru a fi competitiv, vă vin în ajutor programe pentru gestionarea clienților - CRM (Client Relationship Management). În continuare găsiți prezentarea unui CRM, recomandat de compania ProConsulting.

Битрикс24 este un program elaborat de către dezvoltatori din Rusia (compania ”1C-Битрикс”). Programul este utilizat de peste 1.000.000 de utilizatori din întreaga lume (Rusia, SUA, Germania, Ucraina, Spania, Portugalia, China, Marea Britanie, Kazahstan , Belarus, India, etc.). Programul este ușor de însușit, adaptabil la necesitățile companiei și accesibil. Ca să observați avantajele programului, puteți accesa versiunea gratuită oferită de ProConsulting prin link-ul https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea

 

Limbile de operare în program, care pot fi utilizate în Republica Moldova sunt rusa și engleza.

Битрикс24 este un program web, care include un funcțional complex: CRM, Task Manager, Rețea socială, Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor, ș. a.

 

Prezentarea programului o găsiți AICI.

 

În continuarea va fi analizat un exemplu practic din activitatea unei companii, cu reflectarea activităților în Битрикс24:

 

 

Programul mai oferă și următoarele opțiuni:

  • Rapoarte CRM – conversia din vânzări, dinamica vânzărilor, nivelul de implicare a angajaților pe proiecte ș. a.;
  • Integrarea cu alte programe și aplicații, de exemplu 1C;
  • Integrarea email-ului;
  • Integrarea telefoniei;
  • Chat și video apeluri;
  • Rețea socială;
  • Gestionarea personalului prin modelarea structurii organizatorice;
  • Monitorizarea timpului de lucru al angajaților, raportare zilnică și săptămânală pentru fiecare angajat;
  • Implementarea proceselor specifice companiei Dvs. în program (algoritme);
  • Spațiu virtual pentru păstrarea documentelor;
  • Posibilitatea de utilizare pe telefoane mobile și tablete.

 

TESTARE ȘI UTILIZARE GRATIS

Pentru a testa Битрикс24 și a utiliza versiunea gratis pentru testare, completați următorul formular de înregistrare:

https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea

 

Versiunea gratis are limite la numărul de utilizatori, spațiul virtual și la funcțional, dar totuși poate fi utilizat eficient în procesul de lucru pe o perioadă fără limită (aplicabil pentru companii mici).

 

BONUSURI

Dacă doriți să aveți mai mulți utilizatori sau spațiu, utilizați următoarele Promocoduri:

 

Dacă ați testat și ales Битрикс24 și aveți nevoie de o capacitate mai mare de funcțional, faceți cunoștință cu nomenclatura și prețurile produselor Битрикс24.

 

INSTRUIRE

Pentru clienții care procură versiunea gratis se oferă bonus o consultație de 3 ore.

Pentru clienții care procură contra plată, se oferă bonus o consultație de 6 ore.

Consultația se efectuează direct în bitrix-ul nou creat. Consultația va include:

  • Înregistrarea utilizatorilor și formarea structurii organizatorice;
  • Înregistrarea unei activități;
  • Completarea unei tranzacții în CRM;
  • Setări de adaptare la cerințele companiei.

 

Pentru alte detalii, contactați-ne pe email-ul This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau pe numărul de telefon +37322 210 089

 

Deschideți link-ul de mai jos, și testați GRATUIБИТРИКС24

Contactați-ne și noi vă ajutăm să ajustați software-ul la necesitățile companiei Dvs.!

Accesați link-ul, introduceți email-ul și creați o parolă:

https://www.bitrix24.ru/create.php?p=2027947&p1=ImiCrescAfacerea